қазақша · русский · english
 
 
 
 Бейкитова Альбина Нурахмятқызы
Маркетинг бөлімінің жетекшісі
Аға оқытушы, Магистр
Қазыбек би көшесі, 30
 8-702-593-10-39
ban_1985@mail.ru

 Жақсибаева Жанар Мұратқызы
Кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру жетекшісі
Химия ғылымдарының кандидаты, Аға оқытушы
Қазыбек би көшесі, 30
 8-701-141-35-35
zhanarkaznpu@mail.ru

 Сагимбаева Айжан Есенгазыевна

Химия ғылымдарының кандидаты, Аға оқытушы
Қазыбек би көшесі, 30
 8-701-098-88-77
sagimbaeva70@mail.ru

 Бірталаев Ерлан Қадырұлы

Аға оқытушы
Қазыбек би көшесі, 30
 8-775-975-36-95
bek_0765@mail.ru

 

Бөлімнің мақсаты:
Білім беру қызметтерінің тұтыну нарығының маркетингтік зерттеулерін жүргізу және институт бюджетін қалыптастыру мәселелері бойынша ұсыныстар дайындау.

 

Бөлімнің негізгі міндеттері:
Бакалавриат, магистратура және PhD докторантураның білім беру бағдарламалары бойынша мектеп, колледж түлектері, жұмыс істейтін жастар, университет түлектері арасында кәсіптік бағыт-бағдар беру үшін кең ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жоспарлау және жүргізу;
Халықаралық және республикалық көрмелер мен «Мамандар жәрмеңкесіне» қатысып, «Ашық есік» күнін ұйымдастырып өткізу;
Жарнамалық-ақпараттық материалдарды (буклеттер, брошюралар, стенд, баннерлер) дайындауға және басып шығаруға басшылық жасау, мектеп, колледж түлектері, жұмыс істейтін жастар мен университет түлектері арасында тарату;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 18 қазандағы № 578 бұйрығымен бекітілген Типтік ережесіне сәйкес білім алушыларды білім беру ұйымдарына оқуға қабылдауды ұйымдастыру, даярлау және өткізу;
Институт қызметін қаржыландыру жүйесін әзірлеу және жетілдіру, институт бюджетінің кірістері мен шығыстары сметасына ай сайынғы талдау жүргізу;
Институт қызметтері бойынша кіріс мен шығыс балансын жасау.

 

Бөлімнің қызметі:
Бакалавриат, магистратура және PhD докторантураның білім беру бағдарламалары бойынша білім алушылар контингентін сапалы іріктеуді жүзеге асыру;
Мектеп, колледж түлектеріне, жұмыс істейтін жастарға, оның ішінде магистратура мен PhD докторантурада оқығысы келетін жоғары оқу орындарының түлектеріне арналған жарнамалық-ақпараттық материалдарды басып шығаруға дайындау (буклеттер, брошюралар, стенд, баннерлер) және тарату;
Интернет, баспасөз, радио, теледидар, сыртқы медиа және т.б. бұқаралық ақпараттар көзіне жарнамалық іс-шараларды орналастыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын таңдау және пайдалану;
Халықаралық және Республикалық көрмелер мен «Мамандар жәрмеңкесіне» қатысып, «Ашық есік» күнін ұйымдастырып өткізу;
Жалпы білім беретін мектептердің 11 сынып оқушылары арасында «Абай сыйы» республикалық пәндік олимпиадасын ұйымдастыруға қатысу;
Қапшағай қаласының «Балдәурен» Республикалық оқу-сауықтыру орталығы базасында педагогикалық университет студенттерінің арасында жаратылыстану ғылыми пәндер бойынша Халықаралық олимпиаданы ұйымдастыру және өткізу.

 

 

958