қазақша · русский · english
 
 
 

АКТ халықаралық ғылыми зертханасы

 

Зертхана меңгерушісі - Бидайбеков Есен Ықыласұлы, п.ғ.д. , профессор


Халықаралық ғылыми АКТ зертханасы 2018 жылдың басынан бері жұмыс істейді. Зертхананың негізгі міндеті келесі мақсатта ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру болып табылады:

- Қоғамды ақпараттандыру жағдайында педагогикалық және инженерлік білім беруді жаһандандыру жобаларына қатысу, жоғары оқу орындарының педагогикалық және техникалық оқу орындарының студенттерін даярлаудың жаратылыстану бағыттарын ақпараттандыру мәселелерін әзірлеу, интеллектуалдық білім беру жүйелері мен ментальды дидактиканы құру;
- Электрондық білім берудің теориясы мен тәжірибесін дамыту;
- Қазіргі білім беру технологияларын дамыту;
- Бірлескен ғылыми зерттеулер жүргізу және білім беру жобаларын жүзеге асыру мақсатында зертхананың жетекші шетелдік ғылыми орталықтармен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру.

 

Қойылған міндеттерді жүзеге асыру үшін зертхана келесі функцияларды орындайды:

1) Білім беру, ғылыми және кеңес беру қызметтерінің халықаралық және ұлттық нарықтарында университет позициясын нығайту және кеңейту мақсатында білім беруді ақпараттандыру, заманауи білім беру технологияларының теориясы мен тәжірибесі саласында қолданбалы және іргелі ғылыми зерттеулер, сараптамалар, кеңестер жүргізу;

2) Білім беру бағдарламаларының ақпараттандыру деңгейін арттыру, олардың құрамына заманауи білім беру технологияларының теориясы мен практикасының элементтерін енгізу мақсатында жаңа және қолданыстағы бағдарламаларды, сондай-ақ олардың желілік нысанда іске асырылатын білім беру бағдарламаларын жаңғырту;

3) Университеттің және басқа да білім беру ұйымдарының студенттерін тағылымдамадан өтуі, курстық және бітіру жұмыстарын, диссертацияларды орындауы үшін ғылыми семинарлар мен конференцияларды өткізуге және қатысуға, зертханада жүргізілетін ғылыми зерттеулерге тарту;

4) Ғылыми конференциялар, бірлескен семинарлар/вебинарлар ұйымдастыру және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және ұйымдастыру;

5) Ғылыми тақырыптар бойынша ғылыми зерттеулер мен оқу бағдарламаларының нәтижелеріне халықаралық сараптамаларды ұйымдастыру және өткізу.

 

Халықаралық ынтымақтастық аясында серіктес университеттермен және басқа да шетелдік университеттермен ғылыми семинарлар/вебинарлар ұйымдастырылды және өткізілді:

1. «Қазақстан Республикасындағы информатика пәні мұғалімдерін даярлаудың жағдайы мен болашағы» атты республикалық ғылыми-әдістемелік семинар. Семинарда Қазақстан Республикасының заманауи мектебіндегі информатика және АКТ пәндерінің мазмұны, заманауи білім беру кеңістігінде информатика мұғалімдерін даярлаудың өзекті мәселелері және болашақ информатика мұғалімдерін даярлауда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мәселелері талқыланды. 2019 жылғы 25-26 сәуір.
2. 2020 жылдың 17 қаңтарында Мәскеу қалалық педагогикалық университетінің Цифрлық білім беру институтында «Цифрлық университет: педагогикалық білім берудің халықаралық жаһандануы» атты III Халықаралық Ресей-Қазақстан ғылыми семинары өтті. Бұл іс-шараның бірлескен ұйымдастырушылары Абай атындағы ҚазҰПУ және В.П.Астафьев атындағы Краснояр мемлекеттік педагогикалық университетінің Білім беруді ақпараттандыру және білім беру технологиялары мәселелерінің халықаралық ғылыми зертханасы болды. Семинар заманауи педагогикалық университет қызметінің барлық түрлерін дамыту үшін цифрлық технологияларды құру және кешенді пайдаланудың ерекшеліктері мен перспективаларын талқылауға арналды.
3. «Қоғамды цифрландыру жағдайында мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуге мұғалімдерді даярлау жүйесін дамыту» халықаралық ғылыми-әдістемелік вебинар-дөңгелек үстел. Мақсаты: жастардың менталитетін ескере отырып және оларды кеңінен қолдану дәуірінде жаңа цифрлық технологияларды талдау негізінде мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуге болашақ мұғалімдерді дайындаудың республикалық педагогикалық жоғары оқу орындарына үлгі жүйесін жасап, сынақтан өткізу. Қазақстан Республикасындағы қоғамды цифрландыру жағдайында. 2021 жылғы 28-29 сәуір.

 

2019 жылы В.П.Астафьев атындағы КМПУ-мен (Ресей, Красноярск) білім беру саласындағы ынтымақтастық туралы келісім негізінде 44.04.01 - Педагогикалық білім, білім беру бағдарламасының бағыты (профилі) «Білім беру қызметін цифрландыру технологиясы» білім беру бағдарламасы (желілік нысанды пайдалану арқылы) әзірленді.

 

Халықаралық ғылыми зертхана университеттің магистранттары, докторанттары және оқытушылары үшін шетелдік оқытушылардың курстарын ұйымдастырды: п.ғ.д., профессор, Мәскеу мемлекеттік педагогикалық университетінің математика және информатиканы оқыту теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, Босова Л.Л. 15.04.2019 бастап 04.07.2019 аралығында «Білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқыту әдістемесі» (көлемі 72 сағат), Мәскеу қалалық педагогикалық университетінің білім беруді ақпараттандыру кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.д., профессор Гриншкун В.В., 02.04.2022 бастап 12.04.2022 дейін «Білім беруді цифрландыру жағдайында болашақ информатика мұғалімдеріне операциялық жүйелерді оқыту әдістемесі».

 

Зертхана аясында келесі жобалар орындалды:

1) No AP05133502 «Білім берудің жаһандануы жағдайында мұғалімдердің біліктілігін арттырудағы «Мега-класс» білім беру кластерлік платформасы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің гранты, 2018 жылғы 16 наурыздағы № 200 келісім. 2019 жылғы 10 қаңтардағы № 2 қосымша келісім ) .

2) «Оқу және есептеу алгоритмдерін цифрландыру» тақырыбына жоба.

3) «Қоғамды цифрландыру жағдайында мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуге мұғалімдерді даярлау жүйесін дамыту» халықаралық жобасы (2019-2021 ж.ж. ) . Жобаның мақсаты: жаңа цифрлық технологияларды және оларды кеңінен қолдану дәуіріндегі жастарға тән ерекшеліктерін талдау негізінде студенттерді - болашақ ұстаздарды оқыту мен тәрбиелеуге дайындаудың республикалық педагогикалық жоғары оқу орындарына үлгілік жүйесін құру және сынақтан өткізу. Қазақстан Республикасындағы қоғамды цифрландыру жағдайында мектеп оқушыларын жобалық іс-әрекеттерді желіге қосу үшін мұғалімдерді оқыту бағдарламасының құрылымын әзірлеу.

 

Халықаралық ғылыми зертхана аясындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша жарияланған жұмыстардың тізімі

Pak, N.I., Khegay, L.B., Akkasynova, Z.K., Bidaibekov, Y.Y., Kamalova, G.B.- Preservice teacher training program for working with network mega-projects -Journal of Educators Online, 2021, 18(2)
Evgeny Asaulenko, Nikolai Pak, YesenBidaibekovand BauyrzhanNauzarbayev. An approach to automating the process of teaching students to solve computational problems -European Proceedings of Social and Behavioural Sciences- EpSBS Volume 116 - ICEST 2021.
Nikolay I. Pak , Margarita M. Klunnikova, Takir O. Balykbaev. Development of students` computational thinking using cognitive tools and methods of teaching how to solve computational tasks - European Proceedings of Social and Behavioural Sciences- EpSBS Volume 116 - ICEST 2021.
Григорьев С.Г., Шабунина В.А., Царапкина Ю.М., Дунаева Н.В. Электронно-библиотечная система как средство саморазвития студентов цифрового поколения z (на примере изучения курса "основы вожатской деятельности").- Научные и технические библиотеки.2019. №7. С. 78-99. DOI: 10.33186/1027-3689-2019-7-78-99.
Kozhagul, Aidos, Bidaibekov, Yessen, BostanovBektas, Pak Nikolay, Kozhagulova Zhanar. Integration of robotics design into the learning process at school. Periódico Tchê Química. ISSN 2179-0302. (2020); vol.17 (n°35) .
Avdarsol S., Rakhimzhanova L., B. Bostanov, Sagimbaeva A., Khakimova T. Criteria-based assessment as the way of forming students` functional literacy in computer science. Periódico Tchê Química. ISSN 2179-0302. (2020); vol.17 (n°35).
Bidaibekov Yessen, Grinshkun Vadim, Bostanov Bektas, Umbetbayev Kairat, Myrsydykov Yerles. Al-farabi`s mathematical legacy and algorithmic approach to resolving problems regarding geometrical constructions in geogebra environment. Periódico Tchê Química. ISSN 2179-0302. (2020); vol.17 (n°34).
Grigoriev S., Klimovich A. About the content of the master`s degree programs of teacher training in educational robotics.- Journal of Educational System Volume 3, Issue 3, 2019, PP 34-37 ISSN 2637-5877
Grigoriev S., Klimovich A. Features of using Hardware and Software in Teaching Undergraduates Educational Robotics. In: Kramarov S., Groshev A., Yavorsky R., Sukhomlin V. (eds.) Proceedings of the First Northern International Conference "Digital Life and Digital Industry". INCDLI 2019. Surgut, Russian Federation, 26-27 November 2019.
N.I.Pak, Y.Y.Bidaibekov, N.T.Oshanova, A.K.Bukanova. The development of the methodical system of "history of informatics" course in pedagogical universities (в печати в журнале WoS).
Barkhatova D.A., Balykbaev T.O., Pak N.I., Hegai L.B. A student`s self-control method in e-learning based on a topological knowledge tree of knowledge
Elena G. Doroshenko, Liubov M. Ivkina, Nikolay I. Pak, Liudmila Khegay, Tatyana A. Yakovleva. Designing Methodological System of Teachers` Personalized Training for Networking Activities , Professional Information Culture Formation , International Journal of Applied Exercise Physiology: Vol 9 No 2 (2020): February , p.38-46 http://www.ijaep.com/index.php/IJAE/article/view/827 (WoS).
Revshenova, M., Kamalova, G., Kaskatayeva, B., Shekerbekova, S., Kisselyova, Y. Computational informatics in the training of future informatics teachers in the context of the development of modern education (2021) World Journal on Educational Technology: Current Issues, 13 (4), pp. 994-1015.
Revshenova, M., Bidaibekov, E., Kornilov, V., Kamalova, G., Shekerbekova, S., Gulzhan, S., Sabrayev, K. Professional competence development when teaching computational informatics. (2021) Cypriot Journal of Educational Sciences, 16 (5), pp. 2575-2585.
Kambar Bedelov, Yessen Bidaibekov, Vadim Grinshkun, Bektas Bostanov & Svetlana Koneva. World Transactions on Engineering and Technology Education. Vol.19, No.4, 2021
Баженова И.В., Клунникова М.М., Пак Н.И. Методическая система организации учебного процесса на основе кластера дисциплин // Преподаватель XXI век. 2021. № 1. Часть 1. С. 95-113. DOI: 10.31862/2073-9613-2021-1-95-113
Баженова И. В., Клунникова М. М.,Пак Н. И. Школьно-вузовский кластер дисциплин как средство развития расчетно-алгоритмического компонента вычислительного мышления // Информатика и образование. 2021. № 3. С. 42-50
Гриншкун В.В. Цифровые инструменты в профессиональной подготовке педагогов. // альманах института коррекционной педагогики. Выпуск 43 «Цифровые инструменты профессиональной подготовки». / М., - 2021. С. https://alldef.ru/ru/articles/almanac-43/digital-instruments-in-professional-teacher-training
Гриншкун В.В. Необходимость удаленного обучения - стимул для формирования и развития цифровой среды образовательной организации. Вестник Московского городского педагогического университета. Серия: Информатика и информатизация образования. 2020. № 2 (52). С. 8-15.
Пак Н.И., Потупчик Е.Г., Хегай Л.Б. Концепция трансформационных и перевернутых электронных учебников // Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Информатизация образования. 2020. Т. 17. No 2. С. 153-168.http://dx.doi.org/ 10.22363/2312-8631-2020-17-2-153-168 (ВАК)
Асауленко Е.В., Пак Н. И. Электронные средства обучения с элементами геймификации //Вестник КазНПУ им. Абая, серия «Физико-математические науки», №3(71), 2020 г.
Н.И. Пак, М.М. Клунникова. Метод алгоритмических примитивов как способ развития структурного мышления // Международный сборник конференции по науке и технологиям АНТОК -2021 г (в печати) (с указанием на программный проект)
Н.И.Пак Метод пирамиды как педагогическая технология//Международный сборник «Решетневские чтения» 2021 (в печати) (с указанием на программный проект)
Гриншкун В.В. Влияние электронных ресурсов на системы обучения. Сборник статей III Всероссийской (с международным участием) научно-практической конференции, 2020. С. 7-9.
Grigoriev S., Kashapov N., Lvov A. Development of anthropomorphic robots for educational applications. In: Kramarov S., Groshev A., Yavorsky R., Sukhomlin V. (eds.) Proceedings of the First Northern International Conference "Digital Life and Digital Industry". INCDLI 2019. Surgut, Russian Federation, 26- 27 November 2019.
Организация и проведение мега-уроков в образовательных кластерах. Модуль 1. Технология разработки и проведения Мега-урока: учебное пособие / Дорошенко Е.Г., Ивкина Л.М., Пак Н.И., ХегайЛ.Б., Яковлева Т.А.; Краснояр. гос. пед. ун-т им. В.П. Астафьева. -Красноярск, 2020. - 92 с.
Организация и проведение мега-уроков в образовательных кластерах. Модуль 2: Как создавать учебные материалы для Мега-урока? / [Электронный ресурс] / Элект-рон. дан. / Краснояр. гос. пед. ун-т им. В.П. Астафьева. - Красноярск, 2020. - Систем. требования: РС не ниже класса Pentium I ADM, Intel от 600 MHz, 100 Мб HDD, 128 Мб RAM; Windows, Linux; AdobeAcrobatReader
Баженова, Ирина Васильевна. Информационные технологии в образовании : учебное пособие / И. В. Баженова, Н. И. Пак ; Сибирский федеральный университет, Институт математики и фундаментальной информатики. - Красноярск : СФУ, 2021 (2021-05-14). - 160 с., 10.0 усл. печ. л. : ил., табл., схемы. - Библиогр. в конце разд. - 100 экз. - ISBN 978-5-7638-4380-4 : Б. ц. - Изд. № 2020-11574. - Текст: непосредственный + Текст : электронный.
Андреева Н.М., Василюк Н.Н., Пак Н.И., Хеннер Е.К. Практикум по информатике: учебное пособие для СПО - Санкт-Петербург: Лань, 2021.-248 с.
Бидайбеков Е.Ы., Сагимбаева А.Е., Ошанова Н.Т. Білім берудегі цифрлық технологиялар. Оқу құралы. -Алматы.- «ОНОН», 2021.-164 б. (на казахском языке)
Бидайбеков Е., Босова Л., Ошанова Н. Обучение школьной информатике в условиях цифровизации образования // Вестник КазНПУ. «Физико-математические науки». 73, 1 (мар. 2021), стр.161-168. DOI: https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7901.23.
Бекежанова A., Бидайбеков Е., Босова Л. Определение содержания обучения будущих учителей информатики объектно-ориентированному программированию с использованием инфографики// Вестник КазНПУ. «Физико-математические науки». 75, 3 (сен. 2021), стр.182-188. DOI: https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7901.22.
Конева С. Н., Бидайбеков Е. Ы. Облачные технологии как инструмент цифровой трансформации образования// Информатизация образования и методика электронного обучения: цифровые технологии в образовании: материалы IV Междунар. науч. конф. Красноярск, 6-9 октября 2020 г.: в 2 ч. Ч. 2 / под общ. ред. М. В. Носкова. - Красноярск: Сиб. федер. ун-т, 2020. - 568 с.

 

134