| 1            | Интернет-ресурс құралдары   арқылы оқушылардың әскери істі үйренуін белсендіру. | 
| 2            | Кеңес   Одағының Батыры, қазақстандық жауынгер Нағи Ілиясовтың жауынгерлік жолы - Ұлы   Отан Соғыс жылдарындағы кеңес сарбаздарының ерлік үлгісі ретінде | 
| 3            | Кеңес   Одағының Батыры, Қазақстан Республикасының Халық Қаһарманы   С.К.Нұрмағамбе-товтың жауынгерлік жолы - өз Отанына шексіз беріліп қызмет   етудің үлгісі ретінде | 
| 4            | Кеңес  Одағының Батыры Мәлік Ғабдуллиннің   жауынгерлік жолы -  студенттердің   әскери-патриоттық тәрбиесінің маңызды кезеңі ретінде. | 
| 5            | Ауғанстандағы   ұрыстық іс-қимылдар - жас ұрпақтың мықтылығы мен интернационалдық борышын   адал атқаруына сынақ ретінде. | 
| 6            | Алғашқы әскери дайындық   сабақтарында оқушылардың адамгершілік сана-сезімдерін тәрбиелеу. | 
| 7            | Оқушыларды  сабақтан тыс уақытта Отанды қорғау   дайындығына тәрбиелеу. | 
| 8            | Мемлекеттің   әскери қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасының Әскери   Доктринасы. | 
| 9            | «Алғашқы   әскери дайындық» курсын оқытудағы бірлесу технологиясын қолдану, жалпы білім   беру мекемелері оқушыларының танымдық қызығушылығын арттыру құралы  ретінде. | 
| 10        | «Бастапқы әскери дайындық»   мамандығы бойынша студенттің психофизикалық жағдайының көрсеткіштерін   зерттеу. | 
| 11      | Ұлы Отан Соғысы жылдарындағы Қазақстанның ұлттық   әскери бөлімдерінің қалыптасу тарихы және жауынгерлік жолы. | 
| 12        | Орта білім   беру мекемелерінде алғашқы әсери дайындық сабақтарын өткізу және жоспарлауды   ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 13        | Взвод   құрамында дене шынықтыру сабақтарын өткізу және ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 14        | Әскери   топография бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру   әдістемесі. | 
| 15      | Әскери-инженерлік   дайындық бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру   әдістемесі. | 
| 16      | Азаматтық   қорғаныс және төтенше жағдайлар бойынша сабақтарды   өткізу және ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 17      | Қарсыластың   ядролық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру мекемелерінің   оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытуда сабақтарды   ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 18      | Қарсыластың   химиялық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру мекемелерінің   оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытудағы сабақтарды   ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 19      | Қарсыластың   бактериологиялық қару-жарақ қолдану жағдайында орта жалпы білім беру   мекемелерінің оқушыларын өзін-өзі ұстау ережелерін оқытудағы сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 20      | Табиғи және   техногендік сипаттағы төтенше жағдайларда тәртіп ережесі бойынша сабақтарды өткізу және ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 21      | Жарылғыш   заттар, жаяу әскерге қарсы және танкіге қарсы миналар, тосын мина және де   басқа да жарылғыш құралдарды оқытудағы сабақтарды   өткізу және ұйымдастыру әдістемесі. | 
| 22      | Алғашқы   әскери дайындық сабақтарында салауатты өмір салтын қалыптастырудың   әдістемесі. | 
| 23      | Бірінші   қазақ генералы Сабыр Рақымовтың өмір жолы мен ерлігі негізінде жастарды   Отансүйгіштікке тәрбиелеудің ғылыми теориялық негіздері. | 
| 24      | 1916 жылғы   Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыс және оның жастар мен студенттерге әскери   патриоттық тәрбие берудегі маңыздылығы. | 
| 25      | Жаппай   қырып-жою қаруы және одан сақтанудың жолдары. | 
| 26      | Бейбіт   уақытта әскери-далалық терапияны ұйымдастырудың негізгі қағидалары. | 
| 27      | Бастапқы   әскери дайындық педагог-ұйымдастырушы мұғалім тұлғасының өздігінен жетілдіру   үдерісінің негізгі сипаттамалары. | 
| 28      | Б.Момышұлының   «Соғыс психологиясы» еңбегіндегі қазақстандық патриотизмнің бейнеленуі және   әскери өнердің мәселелері. | 
| 29      | Ер Жәнібек   мұрасын оқыту арқылы жастарға патриоттық тәрбие беру. | 
| 30      | Білім  беру мекемесінде мектеп оқушыларының   алғашқы әскери дайындықпен педагогикалық қамтамасыз етілуі. | 
| 31      | Бастапқы   әскери дайындық оқытушы-ұйымдастырушысының педагогикалық мәдениеті және   қалыптасуы | 
| 32      | Алғашқы   әскери дайындықтың мектеп курсында мәселелік    оқыту технологияларын қолданудың педагогикалық шарттары. | 
| 33      | Алғашқы   әскери дайындық бойынша студенттерде кәсіби біліктілікті қалыптастырудың   алғышарттары. | 
| 34      | Алғашқы   әскери дайындық сабақтарында болашақ әскери қызметкерлерді психологиялық   дайындау. | 
| 35      | Жоғары оқу   орындарындағы алғашқы әскери дайындық сабақтарында инновациялық   технологияларды қолдану жолдары. | 
| 36      | Әскери-спрорттық   ойындарды өткізудің әдістемесі, ұйымдастыру және дайындауы. | 
| 37      | Қазақ   халқының әскери тарихында билердің орны мен рөлі. | 
| 38      | Жалпы білім   беретін орта мектептерде алғашқы әскери дайындықты оқытудағы заманауи   мәселелер және оларды шешу жолдарын іздеу. | 
| 39      | Тәуелсіздік   жылдары Қазақстан Республикасының азаматтық қорғаныс органдары мен   құрамаларының құрылуы, қалыптасуы  және   дамуы. | 
| 40      | «Бастапқы   әскери дайындық» мамандығы бойынша студенттердің физикалық дайындығының   теориялық және әдістемелік негіздері. | 
| 41      | Жалпы білім   беру мектептеріндегі алғашқы әскери дайындық сабақтарында оқыту технологиясын   теориялық негіздеу. | 
| 42      | Жалпы білім   беру мектептерінде алғашқы әскери дайындық сабақтарындағы білім беру сапасын   басқару. | 
| 43      | Студенттердің   оқу іс-әрекетін белсендіру - педагогикалық мәселе ретінде. | 
| 44      | ҚР Қарулы Күштер қатарында қызметке дайындауда Ішкі қызмет жарғысы   және оның рөлі. | 
| 45      | Мектеп оқушыларының бастапқы әскери дайындағын ұйымдастыру және   оқу-материалдарымен қамтамасыз ету. | 
| 46        | Болашақ Отан қорғаушыларын   әскер мен флоттың тарихи қалыптасқан жауынгерлік дәстүрлері негізінде   тәрбиелеу. | 
| 47        | Әскери   геральдика және оның мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру жүйесіндегі   рөлі. | 
| 48        | Әскери-техникалық   үйірменің тәрбиелік және оқыту мүмкіндіктері. | 
| 49        | Алғашқы әскери дайындық   сабақтарындағы  интерактивтік ойындар   мектеп оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру құралы ретінде. | 
| 50        | Әскери   педагогиканың тарихы және оның Қазақстандағы дамуы. |