| 
 Бос лауазымның атауы: 
 | 
 Маркетинг бөлімінің басшысы 
 | 
| 
 Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері: 
 | 
 Университеттің ғылыми,   білім беру, педагогикалық және ілеспе қызметтер нарығындағы үлесін кеңейтуге,   университет қызметтерін әлеуетті тұтынушылармен қарым-қатынасты нығайтуға   және дамытуға бағытталған университеттің маркетингтік стратегиясын жүзеге   асыру. 
 | 
| 
 Негізгі лауазымдық міндеттері: 
 | 
 Кафедраны басқару, университеттің маркетингтік саясатын әзірлеу, стратегия мен маркетинг саясатын әзірлеу, маркетинг жоспарының орындалуын үйлестіру және бақылау. 
 | 
| 
 Іс-сапарларға   шығу: 
 | 
 иә 
 | 
| 
 Білімі 
 | 
 Жоғары 
 | 
| 
 Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы,   басқалары) 
 | 
 Маркетинг және халықаралық қатынастар саласында кемінде 3 жыл  
 | 
| 
 Кәсіби   құзыреттер: 
 | 
 Бөлім менеджменті,   контент-жоспар әзірлеу, маркетингтік коммуникациялар, маркетинг құралдарын   білу, басқа құрылымдық бөлімшелермен байланысу мүмкіндігі 
 | 
| 
 Жеке құзыреттер   мен қасиеттер: 
 | 
 Ұйымдастырушылық және   көшбасшылық қабілеттері жоғары 
 | 
| 
 Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі) 
 | 
 Қазақ және орыс тілдерін   жетік білу. 
Ағылшын тілін білу үстемдік   етеді 
 | 
| 
 Компьютерлік   дағдылар: 
 | 
 ДК және графикалық   бағдарламалардың сенімді пайдаланушысы 
 | 
| 
 Түйіндемені тапсыру   мерзімі: 
 | 
 Түйіндемелер 2023 жылдың 29 қарашасын   қоса алғанда қабылданады 
 | 
| 
 Байланысушы   тұлға: 
 | 
 hrteam@abaiuniversity.edu.kz  
 |