| 
 Бос лауазымның атауы: 
 | 
 Стратегия департаментінің  
Даму стратегиясын сүйемелдеу   бөлімінің аға эксперті 
 | 
| 
 Құрылымдық   бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері: 
 | 
 - Стратегиялық   жоспарлау процесін ұйымдастыру және қамтамасыз ету (стратегиялық жоспарлау   бойынша сессияларды, стратегиялық мақсаттарды әзірлеу жөніндегі іс-шараларды   өткізу, стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерін пысықтау); 
- Университеттің   даму стратегиясын әзірлеу;  
- Университеттің Даму стратегиясы   бойынша құрылымдық бөлімшелерге консалтингтік қызмет көрсету; 
- Стратегияны іске асыру жоспарының   орындалуын саралау; 
- Университеттің   әлемдік рейтингтерге (институционалдық, пәндік, жұмысқа орналасу параметрлері   бойынша және т. б.) қатысуы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру; 
 | 
| 
 Негізгі   лауазымдық міндеттері: 
 | 
  - Даму стратегиясын іске асыру жоспарының   мониторингін ұйымдастыруға қатысу; 
- Стратегиялық   сессияларды, стратегиялық мақсат-міндеттерді әзірлеу   жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, стратегиялық мақсаттарға   қол жеткізу тәсілдерін пысықтауға қатысу; 
- Стратегияның презентациясын дайындауға қатысу; 
- Қабылданған Стратегия туралы құрылымдық   бөлімшелерді ақпараттандыруды қамтамасыз етуге қатысу; 
- Даму стратегиясын іске асыру жоспарын әзірлеу   және орындау бойынша талдау жүргізуге қатысу; 
- Халықаралық рейтингтерде деректер базасына ақпаратты   енгізу үшін деректерді жинауға қатысу (QS, THE,   Greenmetric WUR және т.б.); 
- Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басқа мамандарымен және   басшыларымен, сондай-ақ мекемелермен, ұйымдармен және қоғамдастықтармен өзара   қарым-қатынас жасау. 
 | 
| 
 Іссапарларға   шығу: 
 | 
 Қажеттілік   бар 
 | 
| 
 Білімі: 
 | 
 Жоғары,   әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім 
Магистр   дәрежесінен төмен емес академиялық дәрежеге ие болған жөн 
 | 
| 
 Талап   етілетін кәсіби тәжірибесі (ұзақтығы, саласы, басқалары) 
 | 
 Білім беру саласында 1 (бір) жылдан кем емес 
 | 
| 
 Кәсіби құзыреттері: 
 | 
 -   Құжаттамамен жұмыс істей білу; 
-   Мәтіндік және статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау, қорытынды жасау; 
- құжаттарға аударма жасай білу; орыс тілден   қазақ тілге, т.б. 
- Командада жұмыс істей білу; 
- Өз ойын анық және сауатты жеткізу. 
 | 
| 
 Жеке   құзыреттері мен   қасиеттері: 
 | 
 Тез тіл табыса білу, саналылық,   белсенді өмірлік ұстанымы бар, күйзеліске төзімді, креативтілік, ұйымдастырушылық қабілеттерінің болуы, мұқияттылық, тез үйрену, ұқыптылық, 
 | 
| 
 Мемлекеттік   тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі) 
 | 
 Қазақ тілі - еркін 
Орыс тілі - еркін 
Ағылшын тілі - меңгерген жағдайда    артықшылық болып есептеледі 
 | 
| 
 Компьютерлік   дағдылары: 
 | 
 MS Office   (Word, Outlook), Excel, Google Drive/Docs/Meet, ZOOM, PowerPoint, Prezi,   Canva пакетін жақсы меңгеру, Social Media-мен, электрондық поштамен жұмыс істеу. 
 | 
| 
 Түйіндемені   тапсыру мерзімі: 
 | 
 22 сәуір 2022 ж. 
 | 
| 
 Керек қызметкерлер   саны: 
 | 
 1 (бір) 
 | 
| 
 Байланысушы   тұлға: 
 | 
 hrteam@abaiuniversity.edu.kz 
Кулумбаева Баглан Омарсеитовна 
+77017291757 
 |